1e elftalspelers fluiten onze JO 9 jaar bij zaalvoetbal.

6 februari 2017 13:15

De spelers van het 1ste waren gevraagd om te fluiten tijdens deze morgen.
Ze hadden eigenlijk geen idee hoe het zou zijn met deze kleine mannetjes in de zaal te zien voetballen. Wanneer fluit je nu wel of niet!

Nou dat ging vanzelf, fluiten was eigenlijk niet eens nodig, soms even helpen, wie mag nu eigenlijk de bal nemen. De kinderen maakte het niet uit, gewoon nemen die bal en weer voetballen, en ook na een doelpunt; waarom nou eerst weer naar het midden, je kunt toch ook gewoon verder spelen.
Super om te zien en geweldig hoe onze scheidsrechters hier mee omgingen en toch ook wel hebben genoten.

Wat ook erg leuk was om te zien is dat Michael (Toetie) voor de gezelligheid langs kwam en het ook wel leuk vond om een paar wedstrijdjes te fluiten. En ook Stan, die wel even een wedstrijdje tussendoor floot (kon net tussen de wedstrijden van zijn eigen O9-1 door).

Mannen ik heb genoten van jullie inzet en plezier dat jullie uitstraalden.
Bedankt namens de club;
Lennart Burgmeijer