B1 grijpt toernooiwinst in Zwolle

22 mei 2016 14:15

De nadagen van een lopend voetbalseizoen staan meestal synoniem aan een paar middag vullende toernooien op zonnige zaterdagen. Dat geldt ook voor de B1 van Steenwijk, dat dit weekend uitstekend heeft gepresteerd bij voetbalvereniging CSV'28 in Zwolle.

In een poule met CSV Apeldoorn, SC Genemuiden, CVVO en gastclub CSV'28 zijn we er in geslaagd om het toernooi met de eerste plaats af te sluiten. Ongeslagen, met twaalf punten uit vier wedstrijden. Na het kampioenschap maakt deze prijs ons seizoen nóg iets glanzender!

De eerste drie wedstrijden in Zwolle worden telkens afgesloten met hetzelfde resultaat: een 1-0 overwinning, door doelpunten van Jeffrey, Wessel (penalty in de laatste seconde) en Patrick. Het slotduel eindigt in 2-1. De score wordt geopend door Jeffrey, waarna Wessel de gelijkmaker van Genemuiden weer ongedaan maakt met een prachtige pegel in de kruising.

Met de eindzege op het - overigens uitstekend georganiseerde - toernooi van CSV'28 zit ons seizoen er bijna op. Komende zaterdag komen we nog in actie op het jaarlijkse toernooi van Steenwijk, waar we hopelijk opnieuw iets moois kunnen laten zien op het veld.

Spelers en staf B1