Nieuws van stuurgroep " Samen de toekomst in "

30 maart 2017 20:30

Beste Leden,
Afgelopen maanden heeft de stuurgroep van VV Steenwijk vele mooie tips, ideeën en suggesties gekregen. De eerder geplande derde bijeenkomst maandag 10 april as. is mede hierdoor niet meer nodig.

De stuurgroep werkt momenteel het plan uit waarmee we hopen een richting te kunnen geven hoe ook de komende eeuw op een mooie manier voetbal kan worden beleefd in Steenwijk. Het plan heeft onder andere als doel mensen te blijven binden aan voetbal.

Het is de bedoeling dat we tijdens de ledenvergadering op vrijdag 19 mei het plan aan jullie ‘de leden’ willen presenteren.

Mocht je nog tips, ideeën of suggesties willen delen dan deze graag mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet namens de stuurgroep,
Wilfried Gerner en Frans van der Velden