VV Steenwijk verwelkomt aantal nieuwe sponsoren!

24 mei 2017 13:00

Gisteravond zijn er met hulp van een aantal vrijwilligers nieuwe reclamedoeken opgehangen. Hier is de sponsorcommissie natuurlijk erg blij mee.

We verwelkomen Uitzendburo Werkplan uit Meppel als nieuwe kledingsponsor voor JO19-1 en JO17-1. Verdere presentatie zal later plaatsvinden wanneer de teamfoto's gemaakt zijn en uiteraard volgt er dan ook een verslag over het bedrijf van eigenaar Anis Jadib van Uitzendbureau Werkplan.

Verder zijn er ook reclamedoeken opgehangen van:

Profile Tyrecenter, uiteraard kent u dit bedrijf wel voor de aanschaf van autobanden, onderhoud, APK, velgen en overige reparaties aan de auto.

Ook Opeldealer Rijkmans is niet weg te denken uit Steenwijk en al jaren een begrip. Hier kunt u natuurlijk ook terecht voor de aanschaf van een mooie auto of reparatie aan uw auto. Kijkt u gerust eens op de website van Rijkmans.

Kruider Woninginrichting staat voor kwaliteit, service en ontzorgen zijn hun kernwaarden. Bij Kruider dompelt u zich onder in wooninspiratie, slaapcomfort en een volledige woongemak. Kruider biedt u vriendelijk en deskundig advies en staat volledig voor u klaar met ruime keuzemogelijkheden en zeer scherpe prijzen. Kijkt u ook eens op de website van Kruider Woninginrichting.

Slijterij Bij Bert, natuurlijk voorheen bekend onder de naam Mitra Steenwijk. Uiteraard ook geen onbekende binnen onze vereniging en heeft de nodige proeverijen al verzorgd binnen onze mooie vereniging. Uiteraard kunt u 'Bij Bert' terecht voor al uw alcoholische versnaperingen. Kijk ook eens op de website van 'Bij Bert'.

Jabadoe, wanneer u kinderopvang zoekt waar uw kind voorop staat? Zo goed als thuis?Neem dan snel contact op met Jabadoe om u verder te laten informeren. Klik hier om de website te bekijken van Jabadoe Steenwijk.

Ook het Drenthe College sponsort een doek bij VV Steenwijk. Hier kunt u terecht voor diverse opleidingen. Bekijk ook eens de website van het Drenthe College.

Sponsoren welkom bij onze mooie club en natuurlijk hartelijk dank voor jullie steun!

Daarnaast willen we ook de vrijwilligers nogmaals hartelijk danken die ervoor gezorgd hebben dat de doeken op ons mooie complex houden! Top mensen!