Bart Goudriaan overleden

2 juni 2017 13:45

In de nacht van donderdag op vrijdag is Bart Goudriaan overleden.

Afgelopen nacht is Bart Goudriaan geheel onverwacht in zijn slaap overleden. Hij was nog maar 33 jaar.
Bart was vanaf 2013 lid van onze vereniging en is naast elftalleider ook bestuurslid geweest. Hij was de drijvende kracht achter onze vernieuwde website. Ook was hij enthousiast fotograaf, waardoor we hem regelmatig met zijn fototoestel op ons complex zagen.
Wij wensen zijn vrouw Agnieszka en familie heel veel sterkte toe bij het verwerken van hun grote verlies.

Voor aanvang van de wedstrijd van ons 1e  tegen  de v.v. Wijster op 2e Pinksterdag, zullen we een minuut stilte houden ter nagedachtenis aan hem.