Geslaagde BBQ en wijnavond voor sponsoren

3 juli 2017 19:15

Op de laatste vrijdag van juni heeft de vv Steenwijk speciaal voor sponsors een Barbecue Party gehouden, die als uitermate geslaagd kan worden bestempeld. De sponsors (onder wie een aantal nieuwe gezichten) konden niet alleen met elkaar, maar vooral ook met het (nieuwe) bestuur van de oudste voetbalvereniging van de gemeente Steenwijkerland kennismaken en uiteraard met de accommodatie van de club.

De BBQ was uitstekend verzorgd door JL Catering uit Steenwijk en uit reacties kon worden opgemaakt, dat zoiets zeker voor herhaling vatbaar is. Dat geldt eveneens voor de aansluitend gehouden wijnproeverij, die op perfecte wijze was ingevuld door Winetable en slijterij Bij Bert. Hier waren tevens leden van Rood-Wit welkom. Zij doneerden royaal voor een speciale verloting, waarvan de opbrengst (rond de € 400) bestemd was voor het RoWi Kidsfonds. Tijdens de barbecue was er eveneens een speciale verlotingsronde voor de sponsors met als prijs een door Sjoerd IJzerman van Winetable beschikbaar gestelde proeverij voor een gezelschap van 10 personen.
‘We zijn van plan’, aldus de organiserende sponsorcommissie, ‘om in de nabije toekomst vaker iets voor onze sponsors te gaan organiseren. Zij zorgen er immers voor, dat onze leden hun favoriete sport optimaal kunnen beoefenen. Samen doen we het immers beter.’
Namens de sponsorcommissie merkte het kersverse bestuurslid Gerrit Oosterhuis op, dat de vereniging een nieuwe fase is ingegaan. ‘Sportief gezien zijn we met ons eerste elftal weliswaar gedegradeerd naar de vierde klas, maar qua organisatie hebben we onze club beter op de rails staan dan ooit. En dat moet kunnen leiden tot iets moois.’