Lege flessen-actie 2018

4 december 2017 12:30

Wij gaan 29 januari 2018 starten met de lege flessen actie.
Wij willen de lege statiegeld flessen inzamelen tijdens de trainingen en/of thuiswedstrijden.
Tijdens de trainingen op ma/di/wo & do.

Om er voor te zorgen dat de containers buiten en binnen worden gezet tijdens de trainingen hebben de onderstaande personen toegezegd ons daar bij te willen helpen. Renie en Gerrit zetten de containers buiten voor aanvang van de trainingen. Na de trainingen worden de containers door de onderstaande personen binnen gezet.

Maandag: Teun of Petty

Dinsdag: Mathijs de Lange of Harold Holtkamp

Woensdag: Aswin Mulder

Donderdag: Rik Kingma

Tijdens de thuiswedstrijden komt er een grote plastic zak te hangen in de catacombe. Daar kunnen de leiders de ingezamelde lege flessen in gooien. Het is de bedoeling dat bij de thuiswedstrijden leiders de lege flessen inzamelen van het team.
Het opruimen en afsluiten op de zaterdag wordt door Patricia of Teun/Petty gedaan.

Mits de opbrengst van de actie voldoende is, zouden wij het leuk vinden om van het geld voor alle leden een shirt en/of jack aan te schaffen voor de training.

Voor meer informatie: zie bijlage
Groet Teun & Petty