Rookbeleid trekt de aandacht.

27 december 2017 12:45

Rookbeleid trekt de aandacht
Op de Algemene Ledenvergadering van 15 december is besloten om toe te werken naar een rookvrije club, waarbij in eerste instantie gericht wordt op het niet meer roken tijdens jeugdwedstrijden/evenementen. Het bestuur is nog volop bezig met implementatie, dit om te borgen dat er op ons sportpark, tijdens de jeugdwedstrijden/evenementen, nog steeds plek is voor de rokers. Denk hierbij aan het maken van zogenaamde ‘rookzones’
Het besluit op de ALV van december trekt veel media aandacht. Woensdag 27 december stond al er een artikel in de Stentor, dit artikel is te lezen via deze link https://goo.gl/sxRdur. Tevens is er door RTV Oost aandacht aan besteed. Er was een radio en een TV interview met Jan van Rosmalen en er zijn beelden van ons sportpark gemaakt. Het radio interview is op 27 december tussen 12:00 en 14:00 uitgezonden in het radioprogramma De Lunch en het TV item komt ’s avonds op de buis.

Het besluit heeft veel media aandacht getrokken. Er heeft op 27 december een artikel in De Stentor gestaan en RTV Oost heeft er een radio en TV item over gemaakt.