Bezoek wedstrijd PEC-AJAX

3 februari 2018 17:15

MO15 op bezoek bij Eredivisie Vrouwen

Via deze link kunnen jullie een aantal foto's zien van de MO-15 tijdens het teamuitje op 2 februari jongstleden. Dankzij leidster Alette van Doorn was het de meiden gegund om de wedstrijd dames PEC Zwolle en dames Ajax bij te wonen.

De wedstrijd werd tot de laatste minuut goed gevolgd door de meiden, want het was een spannende pot voetbal. PEC Zwolle verspeelde namelijk een 2-0 voorprong, in de slotminuten kwam Ajax terug waardoor de eindstand een 2-2 gelijkspel opleverde. Het was een gezellige avond die afgesloten werd bij onze grote vriend, the big M??.

Langs deze weg uiteraard veel dank aan de ouders die voor het vervoer hebben gezorgd!!