BSO bij vv Steenwijk

2 april 2018 20:30

Begin dit seizoen heeft het beweegteam van de gemeente Steenwijkerland alle sportclubs in Steenwijk aangeschreven om medewerking te verlenen aan een sportief project Buiten Schoolse Opvang (BSO).

vv Steenwijk heeft zich hier ook voor opgegeven. Afgelopen donderdag, 29 maart was onze club gastheer. Er kwamen 30 kinderen op af voor een heuse voetbalclinic. De clinic bestond uit 4 onderdelen waarbij alle elementaire facetten van het voetbal naar voren kwamen.

Joey Kingma, Yannick Wagteveld, Jesmer Boxum en Bert Grevelink hebben deze clinic namens de club verzorgd. Moe maar voldaan gingen de kinderen terug naar de BSO. Al met al een geslaagde ‘voetbal’middag.