MiniKids VV Steenwijk tegen Old Forward!

25 april 2018 11:45

De Mini-Kids van VV Steenwijk hebben afgelopen zondag een heuse voetbalwedstrijd gespeeld tegen de leeftijdsgenoten van Old Forward. De jongens en meisjes van 3 t/m 5-jaar oud maken bij de verenigingen kennis met het voetbal.

Onder toeziend oog van veel vader, moeders, opa's, oma's, andere belangstellende en ons eerste elftal werd een overwinning op Old Forward behaald. Trainer Graddy Janssen was zeer tevreden. De uitslag was echter voor niemand belangrijk. De jongens en meisjes beleefden namelijk ontzettend veel plezier aan de echte voetbalwedstrijd. Na de wedstrijd zijn beide teams met het eerste elftal het veld opgegaan en hebben zij het vele publiek bedankt.

Al met al een zeer geslaagde dag en vv Steenwijk bedankt natuurlijk Old Forward voor de medewerking ! Wij vonden het voor herhaling vatbaar !

Een uitgebreide fotoreportage volgt.