Finaledag Penaltybokaal 2017-2018

18 mei 2018 15:45

Op zondagmiddag 20 mei 2018 zal op sportpark De Nieuwe Gagels gestreden worden om de AFC Penaltybokaal, door het hele seizoen heen zijn er bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal voorrondes geweest waarbij spelers van de JO9 en JO11 aan mee deden. Ieder deelnemer heeft van de sponsor AFC een tas en een waardebon gekregen voor een kindermenu.

Hierdoor zijn er 6 spelers van de JO9 en 5 spelers van de JO11 door naar de finaledag. De spelers zijn:
Bodi Wansinck, Lieuwe Vissinga, Thymo van Veen, Tristen Ommen, Niek Halman en David Tiemens allen van JO9,
ChrisHes, JolijnBruinenberg, Aiden IJzerman,Boaz Vinckers en Eyron Scheffer van JO11.

In een halve finale welke om 13:30 zal plaats vinden zal er worden gestreden om 4 finale plaatsen. Er gaan van de JO9 2 spelers door en van de JO11 gaan er 2 door.
De finale zal worden gehouden om 14:45 in de rust van de wedstrijd.
De finaledag kan ook niet zonder keeper en wij zijn zeer blij dat Ilse van Rheenen hier voor onder de lat gaat staan.

Voor de finalisten zal het een slijtageslag worden aangezien de finale na het Pinksterkamp word gehouden,

Wie zal Jarco de Graaf opvolgen als winnaar en tilt de beker omhoog?

Ook willen wij de leiding en spelers van het eerste elftal bedanken voor de goede begeleiding van de Pupil van de Week ( wat elke keer een feestje was voor deze jonge spelers).

En natuurlijk alle keepers die in de rust van de thuiswedstrijden de penalty’s om de oren kregen bedankt.