MC1 speelt toernooi in Hoogeveen!

30 juni 2016 21:15

Zaterdag 25 juni hebben de meiden van MC1 als laatste van de club een toernooi gespeeld in Hoogeveen. HZVV was de gastheer van dit dames/meiden toernooi en het was goed vertoeven op dit mooie sportpark.

We waren om 9.00 uur vertrokken bij VV Steenwijk met voldoende auto`s vol enthousiaste meiden en supporters.
In onze poule hadden we 3 wedstrijden waar er 1 van werd gewonnen waardoor ze toch in een kruisfinale kwamen. Tussentijds konden we ook nog genieten van een heerlijk aangeboden lunch waar we lekkere broodjes,drinken en fruit kregen.
De kruisfinale werd dus met een goed gevulde maag gespeeld tegen HZVV MC1 .
De dames kwamen door wat moeizaam uitverdedigen op een 2-0 achterstand.
Na een mooi afstand schot van Mirthe Ymker wat de stand op 2-1 bracht was de spanning helemaal terug en de dames gingen er voor. Na een paar hele goeie reddingen van onze keepster Rosa was er nog hoop op een stunt en een gelijkspel .
Ze vochten als echte leeuwinnen maar helaas was de wedstrijdtijd te kort om pennalty`s af te dwingen en gingen ze met de 2-1 verlies van het veld. De dames konden lekker douchen en met een beker en een leuke dag achter de rug in de auto naar huis.
S`avonds hebben we het seizoen afgesloten bij de familie Draaisma met een lekkere BBQ en gezelligheid.

Iedereen bedankt en op naar een mooi nieuw voetbalseizoen .

MvG
Speelsters en Begeleiding