Nieuwe Wash-app opengesteld voor vrijwilligers vv Steenwijk

5 oktober 2018 18:45

Het voetbalseizoen is nog maar net begonnen en nu al zijn de eerste activiteiten voor onze vrijwilligers al volledig ingevuld.
Met het aanmelden van een zestal dames (moeders van jeugdleden) in de nieuwe Wash-app is het schema voor het wassen van de wedstrijdkleding de komende maanden volgeboekt.

De dames gaan bij toerbeurt de kleding ter plaatse wassen in ons clubgebouw. En mocht 1 van de dames een keer verhinderd zijn, dan biedt de Wash-app de mogelijkheid om een keer te ruilen met een van de andere dames.
Een mooi stukje samenwerking met een gemeenschappelijk doel...
Als bestuur zijn we dan ook zeer verheugd dat de eerste stappen in het nieuwe vrijwilligersbeleid gezet zijn. Er zijn al verschillende taken uitgevoerd, door een grote groep mensen. We willen jullie alvast bedanken voor jullie inschrijven, aanwezigheid en het uitvoeren van allerlei klussen. En toch zijn er nog voldoende andere werkzaamheden waarbij we jullie hulp kunnen gebruiken. Dus wacht niet langer en schrijf je in!