Overleg leiders en wedstrijdsecretariaat

14 oktober 2018 12:45

Kennisuitwisseling is altijd handig! Donderdagavond 11 oktober hebben de jeugdleiders en het wedstrijdsecretariaat van de club met elkaar gesproken over uiteenlopende voetbalonderwerpen. Hoe om te gaan met de team-app, wie zet op de zaterdagochtenden de velden uit, wie zorgt er voor de ranja en wat mag je van elkaar en ouders verwachten? Kortom vele onderwerpen om eens bij stil. Het was een leerzame en interessante avond met een gedreven en enthousiaste groep leiders. Echte steunpilaren van de teams en club!