Een wens !

21 november 2018 8:45

Al jaren was het een wens om de sterk verouderde keuken, hij stamt zelfs uit de 70 jaren, te renoveren. Alleen daar hing een behoorlijk financieel plaatje aan en telkens viel de keuze op andere bestedingen. Als bestuur vonden we het echter niet meer verantwoord onze vrijwilligers onder dergelijke omstandigheden te laten werken en afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover dat de “pasgeboren baby” kon worden geshowd . Met dank aan de vrijwilligers, anders zou de begroting niet zijn gehaald.
Vrijdag de 23ste November is de Algemene Ledenvergadering. Hoewel de afgelopen Alv,s ruimschoots bezet waren misten we toch nog vertegenwoordigers van enkele, met name, seniorenteams. Als bestuur willen we transparant te zijn en daarvoor gebruiken we vooral deze vergaderingen. Mocht je graag iets bespreekbaar willen maken tijdens deze avond vergeet dan niet van te voren dit als agendapunt voorzien van een motivatie in te brengen. Als rondvraag kunnen we daar onvoorbereid natuurlijk nooit uitvoerig op ingaan en zal het al snel naar de bestuurstafel doorschuiven. Vrijdag staat o.a. de samenwerking met Olde Veste op de agenda en zoals te lezen viel in de plaatselijke bladen zijn de gesprekken met de buren vrij frequent. Persoonlijk vind ik het jammer dat de Boys niet op de trein is gestapt, maar gelukkig er is nog plaats. Vrijdag willen we de laatste vorderingen met jullie bespreken. Op verzoek van enkele leden (laatste ALV) hebben we ook weer het agendapunt; diverse soorten contributies/leden. Zoals jullie weten behoort o.a. elke leider, scheidsrechter etc. KNVB lid te zijn. Het is dus belangrijk dat met name die doelgroep vrijdag aanwezig is om hun mening te horen.
Dat brengt me op het punt contributie. Al meer dan 25 jaar verzorgt Ronald van Lingen de contributie-inning van onze club en in die hoedanigheid heeft hij ons de afgelopen maand dan ook kennis laten nemen van een lijstje met namen van leden die aan de vereniging nog iets verschuldigd zijn. Ik wil jullie dan ook vragen kijk je eigen administratie nog even goed na en neem als het jou of je kind betreft even contact op met onze penningmeester, maar doe het wel voor het eind van het jaar. Met hem kun je dan afspraken maken om tot een oplossing te komen, daarmee zijn beide partijen immers gediend.
Ok zullen deze keer tijdens de Alv weer een aantal jubilarissen in het zonnetje worden gezet.

Jan van Rosmalen