VV Steenwijk zoekt spelers voor de KNVB 7x7 competitie

9 januari 2019 19:15

Net als de KNVB streeft VV Steenwijk ernaar om iedereen een leven lang van voetbal te laten genieten. Er is recentelijk bij onze vereniging al een succesvolle introductiedag geweest van walking voetbal en wij willen ook het 7x7 voetbal verder uitbreiden.

Wij hebben al een damesteam (nieuwe damesleden ook van harte welkom!) in de KNVB-competitie en spelen met 2 recreatieve 7x7 mannen-teams in een onderlinge competitie (clubs uit de omgeving).
ij onderzoeken nu de mogelijkheid om een 7x7 mannen- team op te zetten waarbij het presteren centraal zal staan (naast plezier natuurlijk).

Leeftijdscategorie is 35+ en er zal op een half veld gevoetbald worden.
Op dit moment zetten wij in op de vorm ‘7x7 voor- en najaarsreeks’ van de KNVB. Deze competitievorm kent een reeks van minimaal 4 speelavonden op vrijdagavond in het voor- en najaar. VV Steenwijk is tijdens een reeks eenmaal gastheer en speelt de overige wedstrijden bij de andere verenigingen in de poule (soort mini-toernooitje).

Lijkt jou dit leuk, meld je dan aan.
Mvg, Vincent Feijen (Bestuurslid VTZ)