Nieuwe ledenwerving - commissie krijgt vorm.

21 mei 2019 8:45

Begin mei is er een bijeenkomst geweest met het doel een werkgroep Werving op te richten. In alle gelederen van de vereniging kunnen we nieuwe leden gebruiken. Ook komen er de laatste maanden regelmatig vragen bij het bestuur of het mogelijk is door de week op een avond te voetballen. Dit naast de 2 teams 7 x7 mannen en 1 team 7 x7 dames die we al hebben. Het is dus zeer van belang dat dit alles wordt gestructureerd. Op deze avond hebben een viertal van de aanwezigen zich beschikbaar gesteld voor deze werkgroep en inmiddels zijn ze ook al een avond bij elkaar geweest om elkaars ideeën aan te horen en verder uit te werken. Wilfried, Gerard, Eva en Julia zijn echter nog op zoek naar een creatief iemand die met hun mee wil denken en handig is met het maken cq. opzetten van posters, flyers en moderne media.

Als bestuur hopen we, dat het resultaat van deze werkgroep overeenkomstig hun enthousiasme wordt, maar eerlijk gezegd twijfel ik daar geen moment aan. Heb je vragen of zou je je ook graag willen aansluiten bij dit viertal meldt dat dan even bij Wilfried Gerner of stuur gewoon even een mail naar [email protected]

Jan van Rosmalen, voorzitter