Nieuwe sponsordoeken deel 2: Cafe 't Pandje en Cafe de Karre

4 oktober 2019 10:45

Afgelopen weekend zijn er weer een aantal doeken van nieuwe sponsors opgehangen langs het hoofdveld. In dit deel introduceren wij twee van de nieuwe sponsors.

Aan de lange zijde van het hoofdveld is een mooi meshdoek van nieuwe sponsor Cafe de Karre opgehangen. Achter het doel prijkt het  nieuwe doek van Café 't Pandje, tevens sponsor van ons Dames 7x7 team. Met beide sponsoren is de sponsorcommissie erg blij en worden dan ook hartelijk welkom geheten bij de club!

Cafe 't Pandje in de Gasthuisstraat in het centrum van Steenwijk is bij bijna elke Steenwijker wel bekend! Voor gezelligheid in het centrum moet je zeker bij 't Pandje zijn!

Cafe de Karre aan de Tukseweg in Tuk is een begrip in de regio. Een café, een snackbar, organisator van Dicky Woodstock festival, maar ook veel live muziek en natuurlijk hét decor van Mannekoor Karrespoor.. Mooi man!