Nieuw erelid Rob de Jong

7 oktober 2019 10:45

Tijdens de ledenvergadering van v.v. Steenwijk op 27 september jl. werd Rob de Jong voor zijn jarenlange inzet voor de club benoemd tot erelid. Samen met eerder benoemde ereleden werd hij volop in het zonnetje gezet

Onder de ruim 50 aanwezigen waren 4 ereleden aanwezig. Harm Voerman, Frans Koolen, Jan Busscher en Anne van der Meulen werden verrast met een speciaal vervaardigde glazen bokaal als dank voor hun bewezen diensten. Vervolgens werd een filmpje over vrijwilligerswerk binnen de vereniging vertoond, waarbij de schijnwerpers uiteindelijk op vrijwilliger Rob de Jong eindigden. Hij is al jaren op diverse fronten bij v.v. Steenwijk actief en actief geweest: als scheidsrechter, grensrechter, als coördinator dranghekken bij het skeeleren, in de kantine en het jeugdbestuur. Vooral veel vrijwilligersuren besteedt hij nu aan het onderhoud van het sportcomplex.

Via onderstaande link komt u op het getoonde filmpje: