Kaartverkoop, met korting, gestart voor sc Heerenveen - Vitesse, 29 nov.

7 november 2019 10:00

Afgelopen vrijdag (1 november) is de tweede Kaartverkoopactie van dit seizoen gestart.

Op vrijdag 29 november (20:00) speelt sc Heerenveen thuis tegen Vitesse en jij kunt erbij zijn! Omdat vv Steenwijk partner van sc Heerenveen mogen al onze leden, vrijwilligers en supporters met flinke korting naar deze wedstrijd toe. Leuk voor een teamuitje, of samen met je vrienden of familie!

Wil je meedoen aan deze actie? Gebruik dan actielink van vv Steenwijk, dan gaat er ook nog eens €2,- per kaartje naar onze clubpot!

Eerst overleggen? Klik hier om de actie door te sturen via WhatsApp

Lees meer over:
Heerenveen kaarten