Verdienstelijke avond voor partnerclubs bij wedstrijd sc Heerenveen

3 december 2019 13:00

Het was een prachtige voetbalavond afgelopen vrijdag, met de geweldige comeback van sc Heerenveen tegen Vitesse. Voor de partnerverenigingen van sc Heerenveen was deze wedstrijd extra bijzonder.

Bron: website van sc Heerenveen

Samen naar het stadion

Via de voetbalverenigingen uit de regio zaten er maar liefst 2.000 extra supporters op de tribune! De partnerverenigingen mochten hun leden, vrijwilligers en supporters een leuk voetbaluitje aanbieden en daar werd gretig gebruik van gemaakt. De partnerclubs krijgen daarbij €2,- per kaartje en alle deelnemers werden getrakteerd op een onvergetelijke comeback van sc Heerenveen (3-2 winst, na een 0-2 achterstand).

Onvergetelijke ervaring
Voor een aantal jeugdleden van de Sportief Partners werd het helemaal een onvergetelijke avond. Zij mochten bij de opkomst van de teams namelijk met de spelers het veld op. Hand-in-hand met de idolen van sc Heerenveen: een prachtige belevenis!

Verdienstelijke avond
Tot slot werd er voor de wedstrijd in de Amateurbox een bijeenkomst georganiseerd voor de sponsorcommissies van alle partnerverenigingen, in samenwerking van Clubplan Nederland[HD1] . Hier konden de betreffende vrijwilligers inspiratie op doen en elkaar helpen om extra inkomsten te genereren voor hun vereniging. Zo werd het een verdienstelijke avond samen met alle Sportief Partners.

Samen winnen we meer
Na de winterstop gaan we samen met alle partnerverenigingen warmlopen voor het Jubileumfeest (volgend seizoen). Alle verenigingen uit Friesland en omgeving zijn hierover inmiddels geïnformeerd. Vooral voor de jeugdleden zitten er een aantal hele bijzondere onderdelen in het programma. Wij hopen dan ook dat alle clubs meedoen.