BINGO @HOME 2.0 op zaterdag 24 oktober 2020

22 september 2020 10:30

Op zaterdagavond 24 oktober om 20:00 uur organiseert VV Steenwijk voor de tweede maal een online bingo, met hilarische opdrachten én een pubquiz. Ook kun je deze keer gewoon vanuit huis kunt deelnemen via ZOOM en de speciale WhatsApp-groep!

Naast het feit dat de vorige editie een groot succes was, is ook deze avond de insteek om onze sponsoren, in deze nog steeds lastige tijd, wat extra aandacht te geven. Maar natuurlijk ook om te verenigen en onze leden en niet leden een leuke avond te bezorgen.

Wat moet je doen om mee te spelen?
ZOOM downloaden op je tablet, laptop of telefoon. De bingokaart 2x kopiëren, je gebruikt een kaart namelijk 2x. Houd je mobiel bij de hand, om aan te geven dat je bingo hebt, via de WhatsApp groep. Vanaf 19.30 uur kan je inchecken in ZOOM met een code die je van ons krijgt.

Speluitleg:
Er zijn 2 rondes. Per ronde spelen we:
1 = 1 rijtje
2 = Plus
3 = Hele kaart

In pauze en aan het einde is een extra ronde rad van fortuin met nummers van de bingokaarten.
Ook worden tussendoor weer hilarische opdrachten uitgezet en houden we ook nog een pubquiz.
Tevens gaan we kleine promotiefilmpjes te draaien van de bedrijven.

Bingo’s worden door ons gecontroleerd. Heb je een foute bingo dan moet je een liedje zingen voor iedereen !

Aanmelden deelnemers:
Iedereen mag mee doen. Ook niet leden. Aanmelden bij Sandra Vos, appen op telefoonummer 06-53793100.
 > AANMELDEN KAN T/M DONDERDAG 22 OKTOBER! <
Belangrijk: App je naam en het aantal kaarten.

Betaling deelnemers:
Kosten per kaart is €7,50, je speelt hier 2x mee. Betaling gaat via een Tikkie in de WhatsApp groep

Prijzen:
VV Steenwijk stelt diverse prijzen beschikbaar van elk twv €30 en 2 hoofdprijzen twv €50!

VV_Steenwijk_BINGO_HOME_2.0.png