Uitnodiging ' Digitale ' Algemene Ledenvergadering 27-02

9 februari 2021 17:00

Beste Rood-Witter,
Als bestuur spreken wij de hoop uit dat dit bericht u en uw naasten in goede gezondheid bereikt. Het zijn moeilijke tijden en ons medeleven gaat uit naar een ieder die door deze crisis wordt geraakt. Wij proberen intussen zo goed mogelijk de continuïteit van onze vereniging te waarborgen.

Agenda_ALV_27_februari_2021.docx

De algemene ledenvergadering wordt normaal gesproken in de kantine gehouden waarbij u fysiek aanwezig kunt zijn. U zult begrijpen dat dit in deze tijd vanwege Corona en de daarmee gepaard gaande gezondheidsrisico’s niet mogelijk is.
Aangezien er wel genoeg te bespreken is, hebben wij besloten om deze vergadering nu digitaal te organiseren op zaterdag 27 februari 2021 om 16.00 uur via MS Teams. Meer informatie hierover volgt later. Dit is sterk afwijkend van de Statuten van onze vereniging maar met de Tijdelijke Wet Covid-19 (De Corona Spoedwet) is het formeel geregeld dat een ALV op dergelijke wijze gehouden kan worden.
U dient zich overigens wel aan te melden voor deze ALV (zie kader onder aan deze pagina).
Indien u tegen deze wijze van vergaderen bezwaar heeft vernemen wij dat, onder opgaaf van redenen, graag. Kunt u niet aanwezig zijn? Het blijft mogelijk om een wel deelnemend lid van de vereniging schriftelijk te machtigen. Een lid kan twee andere leden vertegenwoordigen na schriftelijke machtiging.
Als bijlage treft u bij deze uitnodiging de agenda aan. Agendapunten 4 en 6 vragen in elk geval om besluitvorming. Alle andere bespreekdocumenten zullen uiterlijk een week voorafgaand aan de vergadering worden verstrekt aan degenen die zich voor de vergadering hebben aangemeld.
Deze wijze van vergadering zal veel van onze organisatie vergen. De Corona Spoedwet schrijft voor dat tot uiterlijk 72 uur voor de vergadering schriftelijk (per mail) vragen gesteld kunnen worden over de agenda en bijbehorende stukken. Deze vragen worden door ons verzameld en zullen tijdens de ALV inzichtelijk worden gemaakt en beantwoord worden.
De spelregels die gelden tijdens de vergadering worden nog vastgesteld en zullen tijdig aan de aangemelde deelnemers worden verstrekt.
BELANGRIJK!         AANMELDEN NOODZAKELIJK !!         BELANGRIJK!

Aanmelding voor de ALV van 27 februari 2021 16.00 uur is noodzakelijk:

Aanmelden per mail:   [email protected]
Aanmelden onder vermelding van: voor- en achternaam en het e-mailadres waarmee u deelneemt. Stel dan ook meteen de vragen die u eventueel heeft en geef aan, indien van toepassing, of u schriftelijk gemachtigd bent door max. 2 andere leden (o.v.v. naam en lidmaatschapsnummer). Deze machtiging(en) dienen bij deze e-mail te worden gevoegd.