Ledenactie zonnepanelen van onze sponsor Bespaarpartner

4 maart 2021 9:30

Koop lokaal - Steun lokaal
Al jaren geniet V.V. Steenwijk van groene zonne-energie doormiddel van de 310 zonnepanelen op het dak van het clubgebouw. Uiteraard geplaatst door de trotse bordsponsor, Bespaarpartner.
Helaas worden jullie iedere dag nog geconfronteerd met lege velden, donkere kleedkamers en gesloten sportkantines. Daarom willen wij als Bespaarpartner graag onze maatschappelijke functie als sponsor vervullen en een klein steentje bijdragen om de clubkas te kunnen spekken. Samen staat een ieder toch sterker.
Daarom doneert Bespaarpartner tot 31 mei 2021 voor ieder aangeschaft zonnepaneel €5 rechtstreeks in de clubkas van de voetbalclub.
Deze actie geldt voor leden van V.V. Steenwijk. Dit kan op vertoon van een prachtige actiefoto, ledenpas, zwart/wit teamfoto of een wazige kantinefoto!

Voor meer informatie is Bespaarpartner te bereiken via:

0521-764012 [email protected]
www.bespaarpartner.nl

Wilt u langskomen? Maak vrijblijvend een afspraak
Openingstijden showroom:
Maandag: 13:00 tot 17:00 uur
Di t/m Vr: 8:30 tot 17.00 uur
Zaterdag: 09:00 tot 14:00 uur

(uiteraard met inachtneming van de geldende maatregelen.)