Ilse van Rheenen naar beloftes sc Heerenveen. Geweldig!

18 april 2021 21:30

De 16-jarige Ilse van Rheenen gaat naar de beloftes van sc Heerenveen. Een mooie stap voor haar en een geweldige kans om haar keeperskwaliteiten nog meer te ontwikkelen.
Wij zijn erg trots op haar, want zij heeft 4 jaar bij onze club gespeeld.
Op dit moment zit Ilse in Zwolle op school. Op het Centre for Sports and Education ( CSE)
Een school voor topsporters. Veel trainen en leren, samen met haar vriendinnen, die ook andere sporten beoefenen.

Na vvSteenwijk speelde zij 1 jaar bij Olde Veste en de Weide uit Hoogeveen. Ook trainde zij bij PEC Zwolle in de MO14 en MO16.
daar was geen competitie. Dus moest ze ook bij een gewone club spelen en trainen.
Ze heeft leuke herinneringen aan vvSteenwijk. Ze genoot van de goede sfeer en de gezelligheid. Het kampioenschap met het jongensteam E3 en de Pinksterkampen waren hoogtepunten.

Ook traint ILse de JO8-2. Daar geniet ze enorm van. Ze kan haar eigen passie overbrengen op de kinderen en  geniet van het enthousiasme en plezier.

Ilse zat op de keepersschool Noord en Groningen  ( Keeping the Zero ) Daar heeft ze haar technische vaardigheden enorm verbeterd.
Haar trainers zijn erg enthousiast over haar. Ilse is een atletische keeper, ze is explosief, is snel.
Haar verbeterpunten zijn rust bewaren met het meevoetballen en goed overzicht houden.

Bij de beloftes van sc Heerenveen hoopt ze zich verder te ontwikkelen.  Ze is positief en enthousiast om er een succes van te maken.
Een mooie stap en .....wellicht het begin van een mooie voetbalcarriere?

En ....wat is het leuk dat ze bij onze club begonnen is en...nog steeds actief als trainer. Wij wensen Ilse veel succes en plezier