Nieuwe kleding voor de mini kids, mede dankzij RABObank ClubSupport.

3 mei 2021 17:30

Afgelopen zaterdag heeft de selectie van de minikids van bestuurslid Patricia
nieuwe kleding ontvangen. Door de vele stemmen op onze vereniging van Rabobankleden
werd een mooi bedrag opgehaald.
Om half tien zaterdagochtend hebben alle kinderen een rood shirt met het
logo van VV Steenwijk en ROWI en het vv Steenwijk trainingspak gekregen. Op het hoofdveld werden de kinderen ontvangen door Rowi en de trotse trainster Wilma en haar assistenten. Deze assistenten zijn ook wel nodig, aangezien er al 20 kinderen wekelijks genieten van de van de bal- spelactiviteiten. Na de training showden de kinderen prachtig hun aanwinst.

Wij kunnen in ieder geval niet wachten dat alle supporters; ouders, opa’s en oma’s van dichtbij kunnen supporten!

Ook belangstelling voor de minikids, meer informatie op https://www.vvsteenwijk.nl/258/mini-kids/