Gezocht: Enthousiaste verzorger/ster voor onze selectie

8 juni 2021 18:45

VV Steenwijk, aankomend seizoen voor het eerst uitkomend in de zaterdag competitie (5e klasse), is voor seizoen 2021-2022 op zoek naar een enthousiaste verzorger/ster voor onze selectie. De ambitie van VV Steenwijk is duidelijk: met onze jonge selectie in de komende jaren een stabiele 3e klasser worden.

Als verzorger/ster verricht je de volgende taken:
• verzorgen van de selectiespelers voor/tijdens trainingen (dinsdag + donderdag) en de wedstrijden van het eerste elftal op zaterdag
• tapen en masseren zijn de voornaamste handelingen
• onderhouden van contacten met medische ondersteuning (bij evt. zware blessures)

Wij zoeken een verzorger/ster die:
• affiniteit heeft met voetbal
• een enthousiaste instelling heeft
• flexibel inzetbaar is (binnen redelijkheid)
• makkelijk en effectief kan communiceren en openstaat voor dialoog met spelers en staf

Wat biedt voetbalvereniging VV Steenwijk?
• de mogelijkheid om verdere ervaring op te doen in sportverzorging
• meedraaien binnen een gezellige voetbalclub waar prestaties en plezier samengaan
• VV Steenwijk zorgt voor de aanschaf van alle benodigde verzorgingsmaterialen
• VV Steenwijk biedt een fijne werkomgeving met mooie faciliteiten en een marktconforme vergoeding

Rol zou eventueel ook in combinatie met een 2e persoon kunnen.

Verzorgers die hun belangstelling kenbaar willen maken kunnen dit per mail doen bij
Vincent Feijen via [email protected]