Jaarvergadering met nieuw erelid Ronald van Lingen en jubilarissen

27 september 2021 16:15

Vrijdagavond, 24 september, werd er bij VV Steenwijk, tijdens een gezellig druk bezochte algemene ledenvergadering, stilgestaan bij een nieuw erelid en de jubilarissen van onze vereniging.
Ronald van Lingen werd benoemd tot erelid van de vereniging als dank voor zijn enorme inzet! 25 jaar lang hield hij zich bezig met onze ledenadministratie en alle werkzaamheden die hierbij komen kijken!
Luc Greven werd gefeliciteerd met zijn 60 jarig lidmaatschap! Luc vertelde op zijn beurt een verhaaltje over hoe hij, als klein jongetje door zijn vader bij VV Steenwijk terecht was gekomen en over hoe hij de clubliefde in zijn hart draagt.
Jan van Olphen, Diny Jansen, Gerard Ymker en Koos Hartsuiker werden bedankt voor 25 jaar lidmaatschap en alle inspanningen die zij verricht hebben tijdens deze 25 jaar! Allen ontvingen een prachtige bos bloemen en het bijbehorende clubspeldje!

242909870_4454349921270507_3552189204755914372_n.jpg