In memoriam Teun Bruinenberg

20 januari 2022 19:45

Overlijden en laatste eer Teun Bruinenberg

Na afnemende gezondheid is op dinsdag 18 januari jongstleden Teun Bruinenberg op 80-jarige leeftijd overleden. Gedurende zijn leven was hij in twee periodes erg betrokken bij onze club. In zijn jonge jaren als voetballer en sinds circa 6 jaar als vrijwilliger, dit vanaf het moment dat zijn kleindochter bij vv Steenwijk ging voetballen. In deze jaren heeft hij menig uur op de club doorgebracht. Teun was erg veelzijdig en beschikte over een groot doorzettingsvermogen. Hij heeft in die jaren dan ook een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het onderhouden van ons complex.

Laatste eer
Op vrijdagmiddag 21 januari kan iedereen aan Teun de laatste eer bewijzen. De rouwstoet die hem begeleidt naar zijn laatste rustplaats zal dan om 14:00 uur een rondgang over ons sportpark maken. Dit biedt iedereen de mogelijkheid om daar de laatste eer aan hem te bewijzen.

We verliezen in Teun een betrokken en fanatieke vrijwilliger. We wensen naaste familie veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

teun1.jpeg   teun_2.jpeg