In memoriam: Ronald van Lingen

2 maart 2022 13:00

Op maandag 28 februari jongsleden is, na afnemende gezondheid, ons erelid Ronald van Lingen overleden.

Wij verliezen hiermee een betrokken lid, met een hoog plichtsbesef en rechtvaardigheidsgevoel zette hij zich meer dan 100 % in voor onze club. Hierbij was hij kritisch en durfde zijn mening te verkondigen echter altijd met de insteek om het beste voor vv Steenwijk te realiseren.

Zijn betrokkenheid toonde hij op diverse vlakken, zo verzorgde hij sinds mensenheugenis de ledenadministratie en was hiermee voor de penningmeester een onmisbare schakel. Maar ook voor overige klussen kon je een beroep op hem doen, ook bij het plaatsen van de dranghekken bij wieler- en skeelerevenementen stond hij paraat.

Op de vroege zondagochtend stond hij op het veld bij de lagere senioren. Zijn positie was voor hem niet interessant, plezier maken met zijn voetbalvrienden en na afloop wat drinken! Daar was het hem om te doen. Naast alle activiteiten was Ronald ook fervent supporter van VV Steenwijk.

Voor zijn betrokkenheid en inspanningen werd Ronald in het najaar van 2021 dan ook terecht benoemd tot erelid van VV Steenwijk, in hem verliezen wij dan ook een echte clubman.

Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.