Voorbeschouwing: Trinitas 1 - VV Steenwijk 1

28 oktober 2016 11:00

Aanstaand weekend spelen de mannen van VV Steenwijk 1 een uitwedstrijd tegen Trinitas 1 in Boyl.

De mannen onder leiding van Jan Boxum moeten dit weekend aantreden tegen de nummer 7 van de competitie Trinitas 1. Laatst genoemde speelde 16 oktober nog netjes gelijk in Zwolle tegen SV Zwolle 1 met 1-1.

VV Steenwijk is te vinden op een 8e plaats in de competitie met één punt minder dan Trinitas. Dit is dus een mooie wedstrijd om hopelijk een plekje te stijgen op de ranglijst door te punten mee te nemen naar Steenwijk.

Daarnaast hebben de mannen ook nog wel wat goed te maken naar aanleiding van de laatst gespeelde competitiewedstrijd tegen HODO 1. Deze werd verloren met 0-4.

Onderstaand de adresgegevens van Sportpark Boyl:

Sportpark Boyl
Boijlerweg 88
8392 NK  BOIJL

We zien u graag in Boyl om de mannen aan te moedigen!