Genieten bij Bert bedankt door RoWi en Steenwijk 3

8 mei 2022 21:15

Zaterdagochtend 7 mei is er door RoWi en een delegatie van VV Steenwijk 3 een bezoek gebracht aan Bert en Esther Marinus van Genieten bij Bert.
VV Steenwijk 3, ook wel het derde helftal genoemd, reist komende week af naar Engeland voor het spelen van een benefietwedstrijd om geld in te zamelen ten bate van onderzoeken naar kinderkanker. De mannen willen niet met lege handen in Engeland aankomen en hebben op vele manieren geld ingezameld voor deze actie.

Een van de acties was een bierproeverij in de kantine van VV Steenwijk. " Samen met de uitgebreide bierkennis van Bert en de voorgestelde hapjeskeuze van Esther, hebben we een perfecte proeverij samen kunnen stellen " , zegt Bas Koolen. Daarnaast heeft Bert nagenoeg alle bieren gesponsord. Mede door deze sponsoring heeft de proeverij bijna € 1000,00 opgeleverd voor de Stichting KiKa en the Frankie Sherwood Foundation.
" Reden genoeg om Bert en Esther te bedanken voor de sponsoring " , aldus Ted Helweg.
Bert kreeg uit handen van RoWi en Bas een VV Steenwijk sjaal overhandigd en Esther kreeg een prachtige bos bloemen uit handen van Albert Dolstra.

Genieten bij Bert, namens het derde helftal nogmaals heel hartelijk bedankt.