Afgelastingen

28 oktober 2016 11:15

Heb jij je al opgegeven om via mail of sms op de hoogte te worden gebracht wanneer een wedstrijd is afgelast?

We gaan de winterperiode weer in, de kans op afgelastingen is dan natuurlijk groter in verband met de wisselende weersomstandigheden.

Uiteraard vinden we het belangrijk dat iedereen netjes op de hoogte wordt gebracht, hierdoor is een fantastisch systeem ontwikkeld op onze website. Geef je op via de website voor het team waarin jij voetbalt of wat jij volgt. Bij een afgelasting ontvang je dan een mail of sms. Zo blijf je altijd op de hoogte of een wedstrijd doorgaat.

Klik hier om naar de pagina te gaan!