Informatie over penaltybokaal en pupil van de week

19 september 2022 20:45

Ook dit seizoen is er weer een penaltybokaal en bij elke thuiswedstrijd van ons eerste elftal is er een Pupil van de Week.

Wij hebben de teams en pupil van de week al ingedeeld op wedstrijd. Gaat de wedstrijd niet door dan blijft het team en ook de pupil van de week bij deze wedstrijd.

Penaltybokaal

1. 24/09/22. vv Steenwijk-Svbs 10-1.

2. 08/10/22. vv Steenwijk-Nieuw Balinge 11-2

3. 29/10/22. Vv Steenwijk-Zuidwolde 8-2

4. 12/11/22. Vv Steenwijk-CEC 12-1

5. 26/11/22. Vv Steenwijk-Bargeres 10-2

6. 03/12/22. vv Steenwijk-Steenwijker Boys 9-1

7. 11/02/23. Vv Steenwijk-NKVV 8-1

8. 11/03/23. Vv Steenwijk-VVAK 11-1

9. 25/03/23. Vv Steenwijk-VCG 9-2

10. 15/04/23. Vv Steenwijk-Tiendeveen 9-3

11. 13/05/23. Vv Steenwijk-Angelslo Finale

Uitleg Pupil van de week

Graag om 13.30 uur aanwezig op het sportpark. U kunt zich samen met u kind melden bij de leider van het eerste elftal Johan Hes. Uw kind mag meedoen in de warming-up, meelopen het veld op en de aftrap doen. Natuurlijk mag er ook bij de tegenstander in het doel gescoord worden. Na dit alles mag uw kind in de dug-out gaan zitten, maar wij snappen dat dit spannend kan zijn, maar ook dat het te lang duurt. Er is alle ruimte dat uw kind kan doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Mocht u ervoor kiezen om naar huis te gaan, meld dit dan bij aankomst bij Johan. Voor uw kind heeft de club een presentje, maar ook een consumptie. Wij vinden het erg leuk als uw kind in trainingspak van de club en wedstrijdbroekje/sokken komt.

Uitleg Penaltybokaal

Per Team 8/9/10 gaan er 2 door naar de Finale dag

Per Team 11/12 gaan er 4 door naar de Finale dag

Op de Finale dag zal eerst gestreden worden voor een plek in de Finale per leeftijd gaat er 1 speler door naar de Finale. De finaleronde is na de wedstrijd van het eerste elftal.

Het team is om 13:45 uur aanwezig op het sportpark voor de verkoop van de programma boekjes. Het zou fijn zijn als de leider van het team er bij is. Hierna hebben ze vrijaf. In de pauze van de wedstrijd zal het penalty schieten plaats vinden op het hoofdveld dit zal zijn rond 15.15 uur. Na dit mogen de kinderen naar huis. Voor dit alles krijgen ze een consumptie van de club.