Kaartenactie vv Heerenveen - PSV op 9 oktober 2022

20 september 2022 19:15

Als Sportief Partners van SC Heerenveen kunnen wij iedereen de mogelijkheid bieden om kaarten te kopen voor de wedstrijd Heerenveen - PSV. Kaarten kosten € 10,- per stuk! Voor elke verkochte kaart ontvangt vv Steenwijk € 2,- als kick-back, dus je ondersteunt ook onze eigen clubkas hiermee.

Via de volgende link kunnen de geïnteresseerden kaarten afnemen. Vul na het afronden van het het bestel het formulier met ordernummer en naam van de vereniging in, zodat de € 2,- ook daadwerkelijk bij onze club terecht komt!