Kaartenactie het DYKA VestingsFestival

30 september 2022 14:15

Zin in een teamuitje en onze vereniging steunen?

De evenementenhal van Theater De Meenthe zal op zaterdag 19 november 2022 wederom voor één avond de grootste kroeg van Steenwijk worden. Tafelronde 93 Steenwijk geeft deze avond samen met drie lokale kroegen (La Barca, De Boekenier en Het Pandje) het DYKA VestingsFestival. Met deze nieuwe traditie willen wij als organisatie stilstaan bij het Steenwijks ontzet van 1581.
Met de opbrengst (die in zijn geheel ten goede komt aan de geselecteerde goede doelen) steunen wij;
• De Steenwiekertoornrun 2023
• Make a Wish Foundation
• Bijentuin Steenwijk

Ook de deelnemende horecaondernemers worden in het zonnetje gezet. Ook willen wij verschillende verenigingen in Steenwijkerland de kans geven om zich aan te melden als verkooppunt voor dit evenement. Wanneer jullie als vereniging kaarten verkopen onder de leden ontvangen jullie via een ‘’Kickback Actie’’ geld terug voor de vereniging. De standaard prijs voor een kaart wordt €15,-. De leden ontvangen geen korting per kaart, maar de vereniging ontvang een mooie premie. De kaarten zijn tot begin november te bestellen in onze eigen webshop !