Voetbalclinic voor de jeugd van 8 t/m 12 jaar met Kees Kist en Freestyler Jasmijn Janssen

2 november 2022 15:00

Op vrijdagmiddag 18 november is er bij vv Steenwijk, op sportpark De Nieuwe Gagels, een voetbalclinic voor jeugdspelers van 8 t/m 12 jaar.
Er wordt gestart met een gezamenlijke warming-up om 15.00u. De voetbalclinic duurt tot 16.30u. Na afloop is er voor iedere jeugdspeler iets lekkers in de kantine van vvSteenwijk.

Oud-Europees topscorer Kees Kist zal, samen met jeugdtrainers van vvSteenwijk, de voetbalclinic verzorgen.
In 2019 werd Kees Kist, door de Vriendengroep Kees Kist, in het zonnetje gezet op de markt in Steenwijk. In 2019 was het 40 jaar geleden dat Steenwijker Kees Kist Europees topscorer was.
Op 18 november is er een gevarieerd aanbod van voetbalactiviteiten, waarbij plezier voorop staat.
Zo is er o.a. ‘ Stropdasschieten ‘ , een opblaasbare voetbalattractie van maar liefst 5 m hoog.

Te gast is ook Jasmijn Janssen. Zij is vicewereldkampioen Freestylevoetbal en Nederlands Kampioen Freestyle. Wat zij aan trucs laat zien met de bal is ongelooflijk.
Zij reist de wereld af voor wedstrijden en demonstraties.
Zij was ook te gast in Steenwijk in 2019, het Kees Kist-jaar.

De voetbalclinic wordt georganiseerd door de Vriendengroep Kees Kist i.s.m. vvSteenwijk en Gerdo van Dalen, Buurtwerker Sport van Sociaal Werk De Kop.

Naast de deelname van jeugdspelers van vvSteenwijk, staat de inschrijving ook open voor andere jeugd van 8 t/m 12 jaar.
Opgave via email: [email protected]. Tot uiterlijk 14 november.
Vermeld bij de opgave naam en geboortedatum.

KeesKist.jpg  JasmijnJanssen.jpg