111-jarig jubileum VV Steenwijk

23 februari 2023 20:15

Op 21 augustus 2023 aanstaande bestaat vv Steenwijk 111 jaar, omdat deze datum midden in de vakantieperiode valt is besloten om de activiteiten te spreiden. Zo wordt er op 17 juni een feestavond georganiseerd en een reünie voor A-junioren georganiseerd. Als jij het leuk vindt om in het kader van het jubileum ook een activiteit te organiseren neem dan contact op met Jan van Rosmalen.

Als jij het leuk vindt om in het kader van het jubileum ook een activiteit te organiseren neem dan contact op met Jan van Rosmalen. Zijn contactgegevens kun je hier vinden.

Feestavond

De feestavond wordt door het bestuur van de supportersvereniging georganiseerd en wordt gehouden op het complex van vv Steenwijk. Alle leden, vrijwilligers, sponsoren, donateurs, etc. zijn op deze avond welkom. De coverband Lemonade zorgt deze avond voor de muziek. Naast de viering van het 111 jarig jubileum staat de avond ook in het teken van de afsluiting van het voetbalseizoen 2022/2023

Reünie

Overdag wordt er een reünie gehouden van spelers en leiders die in de periode 1972 tot en met 1975 deel uitmaakten van de toenmalige A-junioren die uit kwamen in de overgangsklasse. Eén van die spelers is Herman Klaster en hij is de grote animator achter de reünie.  Inmiddels zijn van een tiental spelers de gegevens achterhaald en is er contact geweest. Echter behalve een enkele foto zijn er geen gegevens over deze jaargangen bekend. Hij hoopt dan ook via deze oproep in contact te komen met de overige teamgenoten. Als je Herman kan helpen aan gegevens, neem dan contact met hem op via [email protected] of 06-20688405.