Voorbeschouwing: Trinitas 1 - VV Steenwijk 1

17 november 2016 8:00

Aanstaand weekend staat de inhaalwedstrijd tegen Trinitas 1 op het programma. Helaas werd de eerder geplande wedstrijd afgelast in verband met een sterfgeval bij Trinitas.

Beide teams zijn erg dichtbij elkaar te vinden. Zo staat VV Steenwijk op een 8e plaatst met 11 punten uit 9 wedstrijden.

Trinitas is één plek onder VV Steenwijk te vinden met 10 punten uit 9 wedstrijden.

Wat opvalt is dat beide teams niet heel vaak het net weten te vinden in de competitie. Zo scoort VV Steenwijk gemiddeld tot nu toe 1,33 keer per wedstrijd en Trinitas 0,89 keer per wedstrijd. Tegendoelpunten krijgen de mannen van Steenwijk helaas wel vaker tegen. Gemiddeld per wedstrijd zo'n 2,67 doelpunten waar Trinitas 1,67 doelpunten tegen krijgt.

Verdere statistieken per elftal in onze competitie kun je hier vinden.

De wedstrijd wordt zondag om 14:00 uur gespeeld in Boyl. Voor een routebeschrijving of verdere informatie klik hier.

Wij hopen dat de mannen onder leiding van Jan Boxum dezelfde inzet kunnen tonen als afgelopen weekend tegen VV Steenwijkerboys 1. Deze wedstrijd werd met 4-0 gewonnen. Hopelijk zien we u in Boyl om de mannen aan te moedigen zodat ze de drie belangrijke punten mee naar Steenwijk kunnen nemen.

Graag tot dan.