Nieuwe club app VV Steenwijk

26 mei 2016 16:45

Nadat de nieuwe website van de week is gelanceerd, krijgen we bij VV Steenwijk ook een nieuwe club app. De oude app kan verwijderd worden, hier zal geen informatie zoals uitslagen en nieuws meer op gecommuniceerd worden.

De nieuwe club app is te downloaden via de 'playstore' of de 'App store'. Je moeten hier zoeken op de naam: Voetbalassist. Hier vind je dan de App met onderstaande afbeelding gemaakt door 'FineSpun'.

Wanneer de app is geïnstalleerd zoek je in de app 'Voetbalassist' naar de voetbalvereniging: Steenwijk. Je ziet hier dan vanzelf VV Steenwijk staan.

Vervolgens zou je onderstaand scherm moeten krijgen:

Succes en bij vragen en/of opmerkingen kan er een bericht worden gestuurd naar de webmaster middels het contactformulier.