Dick Helweg stopt als voorzitter

30 november 2016 11:00

Dinsdagavond heeft Dick Helweg tijdens de bestuursvergadering de voorzittershamer neergelegd. Reden voor dit besluit is dat hij zich niet kan verenigen met de gekozen weg van overige bestuursleden.

Na een rustige inwerkperiode van bijna een jaar en een half jaar daadwerkelijk functioneren als voorzitter is de koek op. Het zittende bestuur betreurt het vertrek van Dick enorm. Dick is een warme persoonlijkheid die geacht werd de verbindingen binnen de vereniging sterker te kunnen maken.

Het vertrek van Dick komt op een ongelegen moment. De club groeit, heeft dit jaar een positief resultaat geboekt in haar exploitatie en lijkt op juiste koers te liggen.

De leden van de vereniging worden ook middels een email op de hoogte gebracht van het feit. In de winterstop of direct hierna zal het bestuur met de leden in gesprek gaan voor een oplossing.