Peter Pot nieuwe hoofdtrainer VV Steenwijk!

20 december 2016 11:00

Het bestuur en de kersverse voetbaltechnische commissie van VV Steenwijk heeft maandag een definitief akkoord bereikt met de nieuwe trainersstaf voor het seizoen 2017-2018.

De roodwitte hoofdmacht staat volgend jaar onder leiding van Peter Pot. De ex-voetbalprof (van ’87-’92 in dienst bij SC Heerenveen) is momenteel trainer bij zaterdagvierdeklasser VHK.

De ambities van Pot, zijn gedrevenheid en jarenlange ervaring als speler en trainer passen uitstekend bij VV Steenwijk. ,,Peter heeft een lange historie bij onze club. Sinds een aantal jaren is hij op de zondagochtend ook weer actief in ons vierde elftal. Dit beeld past bij de wens van VV Steenwijk om de oudgedienden terug bij de club te hebben”, aldus Frans Koolen, icoon bij de roodwitters en onderdeel van de VTC.

Naast Pot zal Sander Jonkers acteren als zijn assistent. Sander is momenteel verantwoordelijk voor het tweede elftal bij VV Steenwijk. ,,Met Sander denken we het duo compleet te hebben. Twee jonge roodwitters die goed aansluiten bij de jonge spelersgroep", zegt Arjan Bosma van de voetbaltechnische commissie.

Het duo volgt jan Boxum na dit seizoen op bij VV Steenwijk.

De overige stafleden worden direct in het nieuwe jaar bekend gemaakt, dit geldt voor de verzorger(s), leider(s) en andere stafleden.

Bron: Brederwiederkrant.nl