Feestavond en speler van het jaar verkiezingen!

22 mei 2016 9:30

Zaterdag 21 mei was het groot feest in de kantine van VV Steenwijk. Er was een gezellige avond georganiseerd door de seniorenelftallen, het dameselftal en de A-Junioren ondersteund door de supportersvereniging. Onder andere werd hier de speler van het jaar bekend gemaakt door de supportersvereniging.

Speler van het jaar bij de eerste selectie is geworden onze keeper Lennart Burgmeijer. Nummer twee van dit seizoen is geworden Klaas Busscher die helaas zelf niet aanwezig kon zijn, deze prijs werd in ontvangst genomen door Anne Mark Dassen. De derde plek is voor Mense Ruiter.

Hans Verbeten werd deze avond officieel uitgeroepen tot 'lid van verdienste' bij het derde (H)elftal. Hij ontving deze fantastische prijs uit handen van Wibo Brandsma.

Onderstaand ook een bedankje voor Ab en Wilma Boschman die deze avond iedereen weer hebben voorzien van een drankje! Ook Mary Boelsma en Nico Keus werden deze avond in het zonnetje gezet vanwege hun hulp in de organisatie! Bedankt toppers!

Onderstaand verder de foto's van de overige winnaars van de elftallen van VV Steenwijk die deze avond aanwezig waren:

Er zijn nog veel meer foto's gemaakt. Deze foto's kun je vinden in het fotoalbum of te klikken op deze link!