Martijn de Vries terug naar VV Steenwijk!

29 december 2016 13:00

VV Steenwijk heeft in Martijn de Vries een nieuwe trainer voor het tweede elftal gevonden. De Vries is een vertrouwd gezicht, eerder had hij die ploeg ook al onder zijn hoede. In die periode werd hij tweemaal kampioen en haalde hij met Steenwijk de finale van de noordelijke districtsbeker.

Bestuurslid Hans Groenink is blij met de komst van De Vries, die de plek van Sander Jonkers zal innemen. ,,Martijn heeft het fantastisch gedaan met het tweede en veel successen bereikt. Hij is heel enthousiast en voelt veel voor onze club."

De Vries komt over van Willemsoord, waar hij de afgelopen twee seizoenen verantwoordelijk was voor de eerste selectie op zondag. Groenink: ,,Daar heeft hij veel ervaring op kunnen doen. Al met al past het allemaal perfect."

Ook heeft Steenwijk een nieuwe elftalleider voor het eerste elftal gevonden: Hans Verbeeten neemt die rol met ingang van het komende seizoen in. Peter Pot en Sander Jonkers (assistent) werden eerder deze maand al aangesteld door de club als opvolgers van Jan Boxum en Albert Outjes.