Uitnodiging themabijeenkomt 'Samen de toekomst in'

6 januari 2017 8:15

Iedereen een gelukkig, sportief en gezond 2017 toegewenst. Dat we ook dit jaar maar veel plezier mogen beleven aan het mooie voetbalspelletje en alles daaromheen!

Bij een voetbalvereniging als de onze gebeurt er van alles. Niet alleen trainingen en wedstrijden, maar ook velden verzorgen, de kantine laten draaien, oliebollen verkopen, besturen, shirts, ballen en ga zo maar door.

Veel gaat er goed, en uiteraard gaat er ook het nodige minder goed. En daar staan we lang niet altijd bij stil. Want hoe goed gaat het nu eigenlijk bij onze club? Hoe gezellig vinden we het? Gaan we goed met onze vrijwilligers, begeleiders en ouders om? Is er voldoende voetbalniveau aanwezig? Wat zou er moeten veranderen om onze club toekomstbestendig te houden en maken?

Een groep leden heeft zich deze vragen gesteld en nagedacht over de toekomst van vv Steenwijk. En vooral ook hoe we van iedereen die betrokken is bij vv Steenwijk input kunnen krijgen over wat er leeft en suggesties hoe het beter zou kunnen. Dit met het doel om mensen te blijven binden aan voetbal en onze club. Van jong tot oud, voor een leven lang voetbal.

Uitvloeisel van deze brainstorm is dat we iedereen willen uitnodigen om mee te denken, aan te geven waar we mee aan de slag zouden moeten. Dat willen we doen aan de hand van 4 thema's:
- Voetbal
- Gezelligheid
- Organisatie
- Samenwerken

We rekenen op je. Tot op 23 januari!

Namens de stuurgroep met vriendelijke groet,
Klaas Busscher en Arjan Vroklage