Supportersvereniging VV Steenwijk

Op de dag dat v.v. Steenwijk precies 100 jaar bestond (21 augustus 2012) is supportersvereniging “De Roodwitters” opgericht. Een aantal leden van de voetbalvereniging vond het de hoogste tijd worden dat ook v.v. Steenwijk een supportersvereniging verdiende. In de korte periode dat de supportersvereniging actief is, hebben inmiddels zo’n 100 personen zich aangemeld als lid. Met hun jaarlijkse bijdrage van € 19,12 (toevalligerwijze het oprichtingsjaar van v.v. Steenwijk) ondersteunen zij het werk van de supportersvereniging. De supportersvereniging stelt zich ten doel: het organiseren van activiteiten voor haar leden. Daarnaast ondersteunt de supportersvereniging de v.v. Steenwijk in de breedste zin.

Activiteiten die georganiseerd zijn:

– Nieuwjaars “stamppot” klaverjastoernooi
– Klaverjascompetitie
– Feestavond
– Verkiezing “speler van het jaar”
– Verkiezing “Roodwitter van  het jaar”

Tevens ontvangen leden van de supportersvereniging , via email, een nieuwsbrief en wordt hun naam vermeld op het bord in de kantine.

Ook lid worden? U kunt ook hier via het digitale aanmeldformulier zich aanmelden voor de Supportersvereniging.