Kantine

VV Steenwijk beschikt over een veelzijdige en ruime kantine. Aan de bar kun je diverse dranken halen, zoals koffie, bier en frisdrank. In de keuken kun je terecht voor belegde broodjes, bittergarnituur en patat. Bier wordt in verband met de aangescherpte regels alleen verkocht aan leden boven de achttien jaar. Voor de jeugd zijn alcoholvrije flesjes Radler beschikbaar.

Jaarlijks worden verschillende evenementen georganiseerd in de kantine van VV Steenwijk, zoals de Kennedymars, het Sinterklaasfeest, het kerstdiner, Pinksterkamp en vrijwilligersavonden. Ook kun je voor een teamuitje terecht in de kantine om onder andere een voetbalwedstrijd op groot scherm te kijken.

De club is altijd op zoek naar vrijwilligers die hun steentje willen bijdragen in de kantine van VV Steenwijk. Belangrijke voorwaarde is wel dat je in het bezit bent van een certificaat Sociale hygiëne of bereid bent deze te halen.

Wie zich wil opgeven als vrijwilliger, een teamuitje wil organiseren of andere vragen over de kantine heeft, kan terecht bij de kantinecommissie middels het contactformulier.