rookbeleid

De vv Steenwijk voert een ontmoedigingsbeleid daar waar het gaat om roken.

Het behoeft geen nadere toelichting dat roken en sporten eigenlijk niet samen gaan. Daarom is er tijdens de algemene ledenvergadering van 24 mei 2019 besloten dat er op het complex tijdens wedstrijddagen slechts gerookt mag worden op een tweetal daartoe aangewezen plaatsen. Het betreft:

-          Het ‘bushokje’ naast de kantine bij het hoofdveld.

-          Het deel van de tribune aan de uiterste rechterzijde achter de blauwe markering (met het gezicht naar het speelveld).

Op alle andere plekken is het dus niet toegestaan om te roken tijdens wedstrijddagen. Laten we elkaar hierop wijzen en zonodig aanspreken.