clubkleding

Het bestuur streeft ernaar alle spelers/speelsters, trainers en elftalleiders te voorzien van hun sportkleding in de clubkleuren, al dan niet voorzien van een sponsoruiting.  Voetbalschoenen, scheenbeschermers en andere persoonlijke attributen zullen door hen zelf verzorgd moeten worden.

De kleding en attributen worden in bruikleen ter beschikking gesteld en blijven ten allen tijde eigendom van onze vereniging. Daarom moet er dan ook een bruikleenovereenkomst getekend worden bij het verstrekken ervan.

Om dit beleid in stand/betaalbaar te houden hebben we een paar spelregels opgesteld:

– Aan het begin van het seizoen wordt de verenigingskleding eenmalig uitgegeven en aan het eind van het seizoen moeten deze spullen weer ingeleverd worden.

– Het is de bedoeling dat de kleding gebruikt wordt voor/tijdens/na de wedstrijden en bij bijzonder gelegenheden op aangeven van het bestuur.

– Bij verlies/zoek geraakt of kapot/defect zullen de kosten vergoed moeten worden.

Patricia Muis (06-81131448) beheert de kleding en men kan bij haar terecht over vragen /problemen met de kleding. Zij is normaliter zaterdags van 9.30 tot 12.00 uur hiervoor op de club aanwezig.

Voor vragen en/of opmerking met betrekking tot de clubkleding kunt u contact opnemen met de ledenadministratie door middel van de onderstaande invulvelden.

Voor meer informatie :[email protected]